YİNE FORMA GİRMEK İSTEYENLER İÇİN 5 TAVSİYE

Barbie45

New member
1. Intermittent fasting

Bir doktora ve diyetisyene de danışarak, bedeniniz için en uygun olan yeme nizamını bularak, aralıklı oruç yani Intermittent fasting uygulamaya başlayabilirsiniz. Bu uygulamada, günde 12-14-16 saat üzere müddetler boyunca kalori tüketmeden yalnızca kalorisiz sıvılar, yani çay, kahve, sade soda üzere içecekler tüketiyoruz. Günün kalan 6-8 saatlik yeme penceresinde ise sağlıklı besinlerden oluşan bir yahut iki öğünlük bir beslenme diyeti uyguluyoruz. Sonuç: Süratlice yağ yakan bir metabolizmaya geri dönüş. Elveda yavaşlamış pandemi metabolizması.

2. Fitness ve spor kaçınılmaz

İnanılmaz ancak gerçek, bir daha hareket edeceğimiz bir dünya geri geldi.. Bu dünyaya hazırlanmak için tembelleşen kaslarımıza hareket etmeyi bir daha öğretmek zorundayız. Spor yapmaya pürüz bir sıhhat probleminiz yoksa, toplumsal medyadaki başarılı spor hocalarını ve tavsiyelerini takip ederek günlük antrenmanlara başlayabilirsiniz. Hatta bu idman görüntülerini büyük ekranlı bir TV’den takip ederseniz daha da motive olabilirsiniz. Konutunuza büyük ekranlı yeni bir TV koymaya gereksiniminiz var ise, Philips TV modellerini inceleyebilirsiniz. Ya da 4K çözünürlüklü yeni görüntüleri izlemek için LG televizyon 4K modellerini inceleyebilirsiniz. Ayrıyeten, yüksek kalitesiyle beğeni toplayan Sony TV modellerini de incelemek isteyebilirsiniz.

3. Her yere yürüyoruz

Evet, yürüyoruz. Taksiye ya da özel araçlara bir süre mola vermek zorundayız. Olabildiğince, fırsat bulduğumuz her yerde yürüyoruz. Hatta yalnızca yürümek için özel programlar bile hazırlayabilir ve kıyılarda, yürüyüş alanlarında kilometrelerce yürüyebiliriz. Pekala niye yürüyoruz? Zira bacak kaslarımız bedendeki en büyük kas kütlesi ve bir adım atmak için yaktığımız kalori o kadar büyük ki, her gün bir iki saat yürüdüğümüzde kısa mühlet ortasında fazla yağlarımızı yakma imkanı buluyoruz. Lakin, olağan olarak bir saat yürüdükten daha sonra dönüp bir daha yüksek kalorili besinler tüketmiyoruz.

4. Bol su tüketiyoruz

Kesinlikle dünde iki litre civarında su içmeliyiz. Suyun kendisi durduğu yerde her gün hoş ölçüde yağı yakma potansiyeline sahip. Ayrıyeten su olmadan bedenin sağlıklı kalması da mümkün değil.

5. Yemeği teşvik eden ortamlardan uzak duruyoruz

Forma girmek bir motivasyon işidir ve yanınızdaki beşerler yüksek kalorili bir beslenme nizamına alışmışsa, onların yemeğe odaklı ömürlerine yaklaştıkça motivasyonunuzu kaybedersiniz. Sıhhatsiz beslenen ve her fırsatta yeme alışkanlığı olan arkadaşlarınızdan epey değil lakin bir süre uzak durmayı başarırsanız, forma girme motivasyonunuzu kaybetmeden gayenize ulaşabilirsiniz.
 
Üst